środa, 12 kwietnia 2017

XXI Międzynarodowa Wystawa Psów Rasowych w Katowicach | relacja +filmik

17-19 marca 2017 r. w Katowicach odbyła się XXI Międzynarodowa Wystawa Psów Rasowych. 
 Ja miałam okazję zjawić się tam jako widz w sobotę i postanowiłam napisać relację. 
Na miejsce dotarłam ok. godz. 13:00, a wyszłam ok. 16:30. 

 Cena biletu:
normalny: 15zł
ulgowy: 8zł
W Katowickim Spodku zmieściło się 16 ringów (+ ring główny), a na każdym z nich wystawiana była inna rasa.

źródło: http://www.zkwp.katowice.pl/cacib2017.php
Tego dnia wystawiane były między innymi goldeny, berneńskie psy pasterskie, labradory, rottweilery i mastify (przedstawicieli tych ras było najwięcej). pełny wykaz

Widziałam również 2 bosy (białe owczarki szwajcarskie), dobermany, buldogi angielskie, spaniele, pudle, dogi niemieckie, czarne teriery rosyjskie (którymi byłam zachwycona:) i wiele, wiele innych.

Do wszystkich psów można było podejść, pogłaskać i porozmawiać z hodowcą, którzy byli naprawdę mili. 
Ja od zawsze trzymam się zasady, że zanim dotkniesz czyjegoś psa to pytasz o zgodę właściciela, ale na takich wystawach (na których jest tak wiele ludzi i czasem nie wiesz, który to właściciel) jest to czasem niemożliwe, więc ograniczałam się do oglądania. Lecz, gdy już zapytałam się o zgodę opiekuna wydawał się mile zaskoczony tym pytaniem. 
Moje serce skradł szczeniak berneńskiego psa pasterskiego, a nazywała się Mojra (taki kudłaty misiek, który nie potrafi usiedzieć w jednym miejscu). 

Było naprawdę dużo stoisk różnych firm. Np. Bosch, Acana, Alpha Sprit i wiele innych.
 

Odbył się również pokaz agility (pierwszy raz miałam okazję zobaczyć ten sport na żywo).
 A teraz duuuużo zdjęć!








Zawsze patrząc na to zdjęcie się uśmiecham :)






























 
To była moja pierwsza wystawa i raczej nie ostatnia. Bardzo mi się na niej podobało i zachęcam Was do uczestniczenia (jako widz lub wystawca) na tego typu "imprezach".

Relację z niedzieli możecie przeczytać na blogu York też terrier.

Pozdrawiamy Julia & Jumper
 PS Planuję zmianę nazwy bloga. Macie może jakieś pomysły?

10 komentarzy:

  1. My uwielbiamy wystawy! Głównie ze względu na to, że jest duuużo stoisk i można kupić wiele fajnych rzeczy ;) Świetne zdjęcia i super filmik! Mam pytanko : w jakim programie montowałaś film?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Movie Maker, ale jest to program dla osób cierpliwych (myślałam, że nie wytrzymam) ;)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia! Ja jeszcze nigdy nie byłam na wystawie, jednak postaram się to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      Na pewno jeszcze kiedyś taką odwiedzisz! :)

      Usuń
  3. Wow ale tam w sobote było dużo miejsca o.O w niedziele prawie że przejść się nie dało, było mase wystawców, ogrom pudli, buldożków francuskich, cavalierów i pełno stołów na których one były "przygotowywane", kojców i klatek. Do tego wiele ludzi "spoza". Następnym razem jak bd wystawa w Kato lub okolicach to możemy się umówić :P
    Dziękuję za polecenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pewnych momentach nie dało się przejść, ale na szczęście było wystarczająco miejsca by oglądać psiaki. :)
      Bardzo chętnie. ;)

      Usuń
  4. Ale masz świetnie, że tam byłaś! Piękne zdjecia i psy. Katowice, tak blisko, aż żałuję, że nie pojechałam.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno jeszcze będzie okazja! :)
    Bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały post!! Bardzo mi się podoba. Zrobiłaś ładne zdjęcia. Zazdroszczę Ci, że miałaś okazję pójść na taką wystawę. Niestety mieszkam daleko od Katowic, więc nawet, gdybym wiedziała o tym wydarzeniu, i tak bym się nie wybrała. Mam nadzieję, że uda mi się pójść na wystawę psów gdzieś w Warszawie lub w innym mieście, które jest dość blisko mojego miejsca zamieszkania :)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Co sądzisz o nowym szablonie?

Szablon
Julia Julitta
Rudy Husky