niedziela, 19 marca 2017

Haul z wystawy


Wczoraj (w sobotę) pojechałam razem z babcią na wystawę psów CACIB w Katowicach (relacja +filmik za tydzień :) i kupiłyśmy tam kilka rzeczy.
Zapraszam do czytania! :)



1. Bosch Active, 1kg (na próbę)

2.Alpha Spirit Multi-protein, 7 tacek (na próbę)

3. Naturalne smakołyki Milord o smaku tuńczyka

4. Pokusa Czystek, małe opakowanie

5. Pokusa Premium Plus dla psów dorosłych ras małych (gratis), 2x 20g

6. 2 próbki karmy Dr. John

7. Próbka karmy Grow (ryba)

8. Puszka karmy Natural Greatness Ocean Fish with Kelp, 156g (na próbę)

9. 2 kości

10. Ulotki i katalogi

Był to taki krótki post, ale ja osobiście lubię takowe czytać i mam nadzieję, że Wy też.
Kto z Was był w piątek albo wczoraj na wystawie? A może ktoś jest dzisiaj?
Pozdrawiamy Julia & Jumper

PS. Chcecie by wyniki ankiety zostały opublikowane na blogu?

16 komentarzy:

  1. Właśnie dlatego uwielbiam wystawy psów - jest tam mnóstwo stoisk! Niestety na ostatniej wystawie kupiłam tylko smaki (miały to być szelki Hurtta, ale wszystkie w rozmiarze 45 już wykupili) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię czytać haule. Niestety nie byłam jeszcze na żadnej wystawie, ale w przyszłości na pewno to nadrobię. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była moja pierwsza.
      Weekend wyjątkowo wolny, wystawa prawie pod nosem to jak nie skorzystać. :)

      Usuń
  3. Ja byłam dzisiaj, a więcej jutro na blogu napiszę :P
    Do mnie karma albo nie przemówiła, albo wypróbowana wcześniej i nie za dobrze się przyswajała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko pozazdrościć pobytu na wystawie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok, zdecydowanie muszę iść na wystawę. Na psiej nie byłam nigdy, tylko na kociej i muszę powiedzieć, że tam to bieda...

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, niestety na psiej wystawie nigdy nie byłam, odwiedziłam kilka lat temu kocią, ale po tym, co u ciebie widzę, to tam biednie :)
    Lubię haule,. a psią wystawę muszę nadrobić.
    Ciekawe rzeczy kupiliście!
    Pozdrawiamy!
    D&T
    PS. Zapraszamy do nas na nową domenę (znosemprzyziemi.pl), pojawił się u nas post o projekcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. A może się kiedyś przyda, gdy internetu zabraknie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna jestem ciekawa recenzji tego czystka od Pokusy. Może napiszesz później jak się u Was sprawdził ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju haule, a ten również przypadł mi do gustu :) Niestety jeszcze nigdy nie byłam na wystawie psów. Bardzo chcę pojechać na jakąś w wakacje. Jeśli możesz, mogłabyś mi powiedzieć pokrótce, jak taka wystawa wygląda? Wiem trochę z tego, co przeczytałam w internecie, jednak najlepiej zapytać osobę, która była na jakiejś wystawie :) Czy jest np. możliwość podejścia blisko do psów i pogłaskania ich? Będę wdzięczna za odpowiedź!
    Moim zdaniem, fajnie byłoby, gdybyś opublikowała wyniki ankiety w poście. Jestem bardzo ciekawa, czy ktoś odpowiedział podobnie jak ja, i ogólnie jakie były odpowiedzi. Chętnie poczytam post z wynikami ankiety :)

    Pozdrawiam cieplutko!!


    I zapraszam również na mojego bloga. Jest o zupełnie innej tematyce, ale będzie mi miło, jeśli na niego wpadniesz :)
    http://love-english-by-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za niedługo pojawi się relacja z wystawy ;)
      Miała się pojawić już dawno, ale aktualnie nie mam laptopa, a wszystkie zdjęcia są na nim zapisane. :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Co sądzisz o nowym szablonie?

Szablon
Julia Julitta
Rudy Husky