środa, 19 kwietnia 2017

Analiza ankiety

 Od 17. 12. 2016 do 31. 03. 2017 mieliście okazję wypełnić anonimową ankietę dotyczącą tego bloga.
Postanowiłam opublikować jej wyniki na blogu, żebyście mogli zobaczyć moje komentarze do tych odpowiedzi i jak odpowiedzieli na te same pytania inni.


Ankietę wypełniło 16 osób, a aż 66 jej nie ukończyło:



Pytanie 1:

Pytanie 2:
Tutaj mnie bardzo zdziwiło, że 3 osoby są z nami dłużej niż rok, a aż 6 osób zawitało na blogu pierwszy raz.



Pytanie 3:
Za niedługo pojawią się 2 recenzje i mam pewien pomysł na DIY :)


Pytanie 4:
Pytanie 5:
Pytanie 6:
Bardzo mi miło, że jednak coś się Wam podoba w blogu :)

Pytanie 7:
*szablon, wygląd itd.: nie martwcie się mam w planach go zmienić ;) ;
*jakość zdjęć: zdjęcia robię telefonem i uważam, że jak na taki "sprzęt" są one w miarę;
*zdjęcia nagłówkowe/sygnaturki: może już zauważyliście, ale robię jedną czcionką;
*odpowiadanie na komentarze: staram się to robić;
*"Krótkie, rzadko pisane notki czasem bez specjalnego sensu [...]": postaram się to zmienić;
*"Często też wstawiasz jakieś zdjęcia z google bez ładu i składu (np fakty o jumperze)": w faktach o Jumperze każde zdjęcie jest powiązane z jednym faktem, a co do zdjęć z google bez ładu i składu to wydaje mi się (możliwe, że się mylę), że jak już jakieś wstawię to ma ono jakiś sens.

Pytanie 8:
Pytanie 9:

Pytanie 10:


1/5: 0 osób
2/5: 1 osoba
3/5: 3 osoby
4/5: 6 osób
5/5: 6 osób

Bardzo dziękuję wszystkim co wypełnili ankietę i chętnie się dowiem dlaczego te 66 osób jej nie dokończyło. :)
Jeśli ktoś nie wypełniał ankiety, a chciałby odpowiedzieć na pytania, może to zrobić w komentarzach. ;)

Pozdrawiamy Julia & Jumper

PS Możecie zagłosować na Jumpera w konkursie:
http://www.petsupplies.pl/dog-photo-of-the-month.html?pdID=1701

4 komentarze:

  1. Super! Czekałam na ten post :) Fajnie było poczytać o wynikach. Ja skończyłam wypełnianie ankiety, więc mnie nie musisz uznawać za podejrzaną, która nie doszła do jej końca, ha ha. Jeśli w przyszłości będziesz przeprowadzać jeszcze jakąś ankietę, ja na pewno ją wypełnię :)
    Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wypełniłam ankietę, bardzo lubię to robić. Zastanowię się nad zrobieniem jakiejś na swoim blogu, ale to w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o zdjęcia, to są ok jak na początek, ale nawet nie zmieniając sprzętu możesz robić zdjęcia lepsze. Bynajmniej nie jestem żadną specjalistką, po prostu wiem że się da :p

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś dużo osób nie dotrwało do końca. Ja wypełniłam całą :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Co sądzisz o nowym szablonie?

Szablon
Julia Julitta
Rudy Husky