środa, 22 lutego 2017

Coś nowego

 
Ostatnio się nam trochę tego nazbierało, więc postanowiłam zrobić o tym oddzielny post. ;)
Dla większości z Was prawdopodobnie będzie to mało, ale dla nas jest tego sporo. :)

1. Linka treningowa 20m od Sali.pl - długo wyczekiwana, potrzebna do nauki przywołania
2. Obroża martingale od Sali.pl - Wreszcie zaczniemy naukę chodzenia w obroży
3. Obroża na klamrę od Sali.pl - Dostaliśmy ją w gratisie
4. Zwykła przepinana smycz z zoologa

5. Mopy (jeden za 5zł, a drugi za 8zł) - robią szał! Jumper je kocha.
6. Szarpak z Kauflandu
7. Piszcząca piłka z ZooPlus
8. Zwykła piłka tenisowa
9. Sznurowy szarpak z Kauflandu

 10. 2 dyski z Pepco - do nauki wymieniania zabawek

11. Żwacze ze sklepu zoologicznego
12. Let's Bite Chicken Sandwich 90% mięsa (na zdjęciu rozdrobnione)
13. Pedigree Schmackos Multi - nie lubię tej firmy, ale uważam, że od czasu do czasu jakiś smaczek nie zaszkodzi ;)
14. Maced Mięsne Kostki z jagnięciną i ryżem
15. Mięsne patyczki kupione w sklepie zoologicznym
 
Wolf of Wilderness Adult Blue River, łosoś
Źródło zdjęcia
Karma:Wolf of Wilderness Adult Blue River, łosoś - kupujemy ją od pewnego czasu i bardzo nam przypadła do gustu (niestety nie mam zdjęcia)



Uwaga! Teraz posty będą się pojawiać rzadziej z powodu nawału pracy w szkole i treningów. Przepraszam! 

Przypominam o ankiecie

Pozdrawiamy Julia & Jumper 

13 komentarzy:

  1. Dużo rzeczy kupiliście. Kiedy kupiłaś te dyski z Pepco i za ile? Fejnie sprawdza się ta linka z Sali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W styczniu, 2,3zł. ;) Jeszcze nie sprawdzaliśmy :)

      Usuń
  2. Też myślałam o tych dyskach z Pepco, ale ten plastik zdecydowanie nie jest przeznaczony dla psów. Nam na razie wystarczają Nobiaki (niedługo zamówię jeszcze 8 Nobby, żeby był komplet ;)).

    OdpowiedzUsuń
  3. No to powodzenia w obrożowaniu ;)
    A dyski z Pepco moim skromnym zdaniem nadają się jedynie jako podkładki pod doniczki...

    OdpowiedzUsuń
  4. To już nasza druga piłka. Pierwsza działała bez zarzutów, ale druga już przyszła z zepsutą piszczałką. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa ile dałaś za linkę z sali :D?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zapolować na mopa, bo Vasco kocha mięciutkie i pluszowe rzeczy ;) Kupiłam kiedyś plastikowy dysk, jednak nie użyłam go ani razu. Wystarczyłaby krótka chwila i już nic by z niego nie zostało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dysk, który mamy od wakacji wygląda tak: http://funkyimg.com/i/2pe4s.jpg
      a Jumper ma bardzo mocny zgryz

      Usuń
  7. Mamy taką samą piłkę. To już nasza druga, bo poprzednia zgubiła się podczas wycieczki. Kolo uwielbia tą piszczałkę (chociaż ja już niekoniecznie)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, że udało się Wam kupić sporo fajnych rzeczy, a w szczególności zabawek :)
    Pozdrawiam cieplutko!


    PS Wypełniłam ankietę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. linka od Sali to podstawa;) Też mamy:) Najpierw planowałam sama taką zrobić, ale koszt był porównywalny do zakupu gotowej, więc poszłam na łatwiznę;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Co sądzisz o nowym szablonie?

Szablon
Julia Julitta
Rudy Husky