piątek, 26 sierpnia 2016

Nie samym psem żyje psiarz


Ten post pojawił się na wieeeelu blogach, a pierwsz chyba u Mango - whippet z pasją. Jeśli nie to bardzo proszę wyprowadźcie mnie z błędu.

1. Badminton
Ta pasja jest na tym samym miejscu co psy, a to dlatego, że
gram prawie od urodzenia bo mój tata jest trenerem. Treningi mam codziennie, a trwają po 2 godziny. W prawie każdy weekend mam zawody, w święta zgrupowania kadr, a w wakacje czy ferie po kilka obozów. Ale kocham to robić i kochać będę. Zostałam również powołana do kadry Polski.

2. Książki
Ja jetem książkoholikiem. Potrafię siedzieć od 20:00 do 5:30 nad ranem czytąjac.
Lubię różne typy: przygodowe, fantazy, sience fiction, romanse, historyczne, takie dla nastolatek, a nawet przeczytalam jednego mlodzieżowego trillera. Dużo osób ma tak, że nie lubi czytać lektur szkolnych, ale mi podobały sie wszystkie, które czytałam. Uważam, że Krzyżacy to ciekawa kiążka, a większości osób sie nie podobała (gdyby tylko tak usunąć większość opisów :).
Moje ulubione książki to:
a) Harry Potter (wszystkie części)
b) Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy (wszystkie części);
c) Olimpijscy Herosi (wszystkie części);
d) Heartland (wszystkie części);
e) Felix, Net i Nika (wszystkie części);
f) Timur i jego drużyna;
g) Ania z Zielonego Wzgórza (wszystkie części);
h) Emilka ze Sebnego Nowiu (wszystkie części);
i) Pollyanna (wszystkie części);


3. Sporty ekstremalne:
Uwielbiam sporty ekstemalne. Jednym z moich marzeń jest skok na bungee, albo ze spadochronem.
Źródło

4. Zwiedzanie:
To dzięki moim rodzicom. Zawsze jak gdzieś jechaliśmy to nie wylegiwaliśmy się całymi dniami na plaży tylko chodziliśmy, jeździliśmy i zwiedzaliśmy.
 Źródło

5. Pisanie:
Od zawsze uwielbiałam pisać. Jak mieliśmy zadane wypacowanię to się zawsze cieszyłam i z prawię każdego dostawalam 6.


To był taki krótki post o mnie.
Piszcie w komentarzach jakie Wy macie pasje.
Pozdrawiamy J&J

5 komentarzy:

  1. U mnie na blogu już pojawił się taki post i tak u Mango był pierwszy tego typu post:D Ogólnie uważam że posty tego typu to super sprawa i chętnie je czytam bo dobrze wiedzieć coś o kimś kto pisze o swoim psie a nie tylko znać psa a o właścicielu nie wiedzieć nic :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, lubię je czytać bo można dowiedzieć się różnych nowych rzeczy o autorach :)

    -----------------------
    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ci zazdroszczę z tym badmintonem! :) Też trenuję, ale amatorsko. :P Kocham ten sport. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie lato bez badmintona to nie lato! Mój tata jest wf-istą, przez co nauczył mnie tego sportu ^^ Tak jak ty, jestem książkoholiczką - no, może niekoniecznie te lektury... ;p Ale chciałabym przeczytać Percy'ego Jacksona i Bogów Olimpijskich, za to na mojej półce stoi cała przeczytana - i prawie kompletna - seria Heartlandu; uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie to jest interesujące, bo czytasz książki o których nie mam pojęcia, że wogóle istnieją. ja czytałem ostatnio książkę 'historia wewnętrza Gulia Endlers' i "Nie taka dziewczyna Lena Dunham".

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Co sądzisz o nowym szablonie?

Szablon
Julia Julitta
Rudy Husky