niedziela, 24 kwietnia 2016

DIY Obroża regulowana




















Przepraszam za tak długą przerwę (znowu) ale było bardzo dużo nauki w szkole i nie miałam czasu by pisać bloga. Nie miałam też pomysłu na posta więc proszę Was żebyście pisali w komentarzach co chcielibyście tu czytać.



Przejdźmy do tematu tego posta.
Pierwsze DIY na tym blogu!
Postanowiłam je zrobić w formie filmu i mam nadzieję, że wszystko w nim ujęłam.
Jak by koś jednak miał jakieś pytania to śmiało piszcie tam na dole!

Zapraszam do oglądania:



https://www.youtube.com/watch?v=p9iGTRs1g00


A jak Jumper się w niej prezentuje?

 


 


 


 


 


























Podczas mojej nieobecności porobiłam dużo zdjęć, więc teraz przygotujcie się na zdjęciowy spam.


 

 
























 


 


 


Próba zrobienia zdjęcia w ruchu!
I druga próba
 


 


 


 


Jumper ze swoim przyjacielem Panem Kaczką


Nowy szarpak.





















 


 



 


Dzieło małego kopacza.










































Zaopatrzyliśmy się też w preparat na pchły i kleszcze.

 




















PS. Jak Wam się podoba nowy wygląd bloga?

Pozdrawiamy J&J

6 komentarzy:

  1. Wygląd jest mega i przyznam szczerze, że wreszcie można spokojnie czytać. Widać że Jumper strasznie szybko rośnie jeszcze niedawno był przecież taki mały (na zdjęciach przynajmniej);)
    Zdjęcia są przepiękne, sama zrobiłam podobne zdjęcie mlecza (za niedługo na blogu).
    Fajne DIY ale ja sobie nie ufam i wolę kupić raz a dobrą obrożę niż szyć (niezbyt dobrze szyję).

    Pozdrawiamy
    http://bialykrukk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Jumper urósł!! Jednak na co dzień się tak nie zauważa zmian, dopiero jak ktoś z boku powie ale spojrzy się na zdjęcia sprzed kilku tygodni czy miesięcy... ;) Bardzo ładna obroża, fajnie Ci wyszła! Pozdrawiamy

    http://nalamojpiesek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląd bloga bardzo fajny. Druga rzecz, jaką zauważyłam to, że Jumper mega urósł. Prawdziwy mężczyzna rośnie! :D
    Sam pomysł na obrożę bardzo fajny, choć ja wolę kupić gotową. Nie jestem dobra w ręcznych robótkach i rzeczach tego typu :P
    Pozdrawiamy; psotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna obróżka, zastanawia mnie jednak jedna rzecz : na jakiej zasadzie działa ta regulacja? Nie ogarniam do czego tam potrzebne to drugie "ogniwko" tj. ramka metalowa. Sama regulacja przecież spokojnie starcza jeśli przyszyć koniec taśmy na stałe http://iv.pl/images/55402210400627638478.jpg
    Fajne tło i nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląd bloga jest fajny, obróżka bardzo mi przypadła do gustu, Jumperowi pasuje do tej rudej grzywy :D

    -----------------------
    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że ciekawy pomysł na obróżkę ;) Super zdjęcia!

    love-english-by-ann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Co sądzisz o nowym szablonie?

Szablon
Julia Julitta
Rudy Husky