piątek, 20 stycznia 2017

Top 10 zdjęć cz.2

 W poprzednim poście napisaliście, że chętnie przeczytalibyście drugą część takiego posta, więc oto jest.
Oto Top 10 zdjęć Jumpera, na których wygląda słodko, zrobił śmieszną minę czy też zdjęcia, które po prostu lubię. :)


1. To zdjęcie mogliście już zobaczyć na naszym facebooku.
"I believe I can fly..."

2. Zdjęcie to zrobiłam w marcu zeszłego roku podczas nauki wchodzenia na różne przedmioty.
3. Kolejne zdjęcie z "patyczkiem". To podwinięte ucho sprawie, że Jumper wygląda na nim uroczo. :)

4. Zdjęcie zostało zrobione w wakacje, nad jeziorem. Oczy wpatrzone w dal, poważna mina i łapa założona na łapę nadają mu taki majestatyczny wygląd.
5. "Struś"
6. Zdjęcie zrobione w święta (2015 r.). Jumper "otwiera" swój bożonarodzeniowy prezent.
7. W blasku słońca.
8. Uwielbiam zdjęcia Jumpera na tej górce.
9. I kolejne ;)
10. To chyba moje ulubione zdjęcie Jumpera. Jest na nim taki "słodki" :*

A które zdjęcie podoba Wam się najbardziej? Napiszcie to w komentarzach. ;)
Pozdrawiamy Julia & Jumper

PS Po raz kolejny proszę o wypełnienie ankiety, która ma na celu pomóc mi w prowadzeniu bloga.
PPS Możecie w komentarzach napisać jakie posty byście chętnie tu przeczytali.

8 komentarzy:

  1. Zdjęcia 3 i 5 są super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te zdjęcia, najbardziej podoba mi się 1, 2 i 4 :D Jumper jest piękny <3
    smallshaggy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawne zdjęcia! :D 5 najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  4. 5 zdecydowanie wygrywa! :D

    Pozdrawiamy!
    http://z-zycia-owczarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!! Twój piesek jest słodki <3
    Wg mnie najśmieszniejsze zdjęcie to nr 5, a najbardziej urocze - 10 :D

    Zapraszam na mój obecnie niezbyt znany i popularny blog - o zupełnie innej tematyce, ale może Cię zaciekawi? :) Będę wdzięczna za każdy kom i zaobserwowanie!
    love-english-by-ann.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie Struś wygrywa wszystko!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Co sądzisz o nowym szablonie?

Szablon
Julia Julitta
Rudy Husky