niedziela, 18 grudnia 2016

Top 5... ulubionych blogów


Przyznam się. Nie chciałam pisać tego posta (sama nie wiem dlaczego), ale już nie miałam ŻADNEGO pomysłu. Z tego samego powodu post nie pojawił się tydzień temu. Bardzo za to przepraszam, ale wolałam nie dodawać nic, niż jakiś post pisany na szybko.

Ciężko mi było napisać ten post ponieważ obserwuję łącznie 158 blogów, ale się udało. :) Zapraszam do czytania!



1. Psi kawałek internetu


Ten blog wiele razy mi pomógł. Jak szukam sposobu na naukę jakiejś sztuczki to zaglądam właśnie tam.

Natalia pisze bardzo ciekawie, a jej psy czyli główni bohaterki bloga są na prawdę urocze.

Ginny (po prawej) potrafi ponad 100 komend/sztuczek.

 Tosia (poniżej) jest po prostu kochana.

Na blogu znajdziecie wiele DIY, recenzji, pomysłów, przepisów i wiele, wiele innych. Do tego dochodzą jeszcze magiczne zdjęcia i ciekawie pisane posty.
Serdecznie zapraszam do zapoznania się z tym blogiem, stroną na facebooku i kanałem na YouTube.





2. Po prostu Zuzia



Ten blog niestety jest już "nieczynny", ale nadal często na niego wchodzę i szukam potrzebnych informacji.

Bohaterką bloga jest 4-o letnią sunią ze schroniska.

Na tym blogu (tak jak w poprzednim) można znaleźć wiele  ciekawych DIY, recenzji, pomysłów, a każdy post wzbogacają piękne zdjęcia.

Również serdecznie zapraszam:
*blog
*strona na facebooku
*kanał na YouTube









3. Sky is not the limit



To dzięki temu blogu zainteresowaliśmy się dogfrisbee. Bardzo podobają mi się wypełnione
humorem posty.

Bohaterami są Pippin - frisbowy owczarek australijski i jego właścicielki.

Na blogu można znaleźć wiele porad dotyczących dogfrisbee. Zarówno dla początkujących i bardziej zaawansowanych.
Posty są przejrzyste i ciekawie pisane.
Polecam zajrzeć na tego bloga, facebooka i YouTuba.


4. Rott'N'York


 Blog niestety również "nieczynny", ale był to jeden z moich ulubionych blogów.

Autorka pokazuje jak dużo można zmienić zachowanie psa poprzez ciężką pracę.







 Bohaterką bloga najpierw była rottweilerka Mira, po jakimś czasie dołączył do niej yorkopodobny Cześ, a niedawno jeszcze kotka Hera.

Posty były naprawdę ciekawe, z wspaniałymi zdjęciami.
Zapraszam:
Blog
Facebook
YouTube
Instagram






5. Prawie jak husky


Blog o dwóch psach w typie husky. Śliczne zdjęcia, ciekawe notki, przejrzysty wygląd. Czego chcieć
więcej?

Bohaterami są pies Zero i suczka Whisky, które wraz ze swoją właścicielką uprawiają dogtrekking i bikejoring.

Serdecznie zapraszam na bloga.





 To już koniec. Mam nadzieję, że post Wam się podobał.
Mam zamiar napisać taki post za rok (też przed świętami), więc pozostawiajcie linki do swoich blogów w komentarzach. ;)
Bardzo Was proszę o wypełnienie szybkiej ankiety.
Pozdrawiamy Julia & Jumper

13 komentarzy:

  1. Bardzo mi miło! :D Dziękuję za polecenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te wszystkie blogi i również bardzo chętnie do nich zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest nam niezmiernie miło znaleźć się w takim zestawieniu :) Bardzo dziękujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojacie bardzo mi miło, że z tylu blogów postanowiłaś wybrać też mój :)
    Resztę blogów oczywiście też znam i też bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej lubie Pamiętniki czterech łap :D Pozdrawiam

    -------------------------
    swiatsaryblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej lubie Pamiętniki czterech łap :D Pozdrawiam

    -------------------------
    swiatsaryblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie blogi znam i kocham!

    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość blogów znam - co dość mnie zaskoczyło, bo zanim założyłam swojego bloga, nie kojarzyła chyba ani jednego ;)
    Pozdrawiamy,
    D&T

    OdpowiedzUsuń
  9. Super my do siebie też zapraszamy http://zuziacami.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam te blogi i czasami na nich bywam.
    oczamipsa365.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi miło, że mój blog, mimo że nieczynny, nadal jest czytany :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się cieszę, że nasz blog przyczynił się do tego, że zainteresowałaś się frisbee :D Wybornie! :D Ogromnie nam też miło znaleźć się w takim zestawieniu! :) Dziękujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, nie wszystko znałam, już lecę sprawdzić!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Co sądzisz o nowym szablonie?

Szablon
Julia Julitta
Rudy Husky