czwartek, 24 listopada 2016

20 faktów o Jumperze | cała prawda


 Piszę ten post ponieważ muszę Wam przekazać bardzo ważną informację. Od początku to ukrywałam ponieważ myślałam, że z tego powodu nikt nie będzie czytać mojego bloga, ale ostatnio często pojawiają się posty o podporządkowywaniu się czytelnikom i stwierdziłam, że muszę Wam o tym napisać (punkty 4 i 5).
Zapraszam do czytania!

1. Kolega mojej babci nazwał go Egon, ale nam to imię się nie podobało i nazwaliśmy go inaczej.  Czasem jak Jumper coś przeskrobie to dziadek go tak nazywa. 😊
Źródło
2. Jumper w książeczce zdrowia ma w rubryce "imię" napisane Leon. Nikt nie wie czemu. Przeznaczenie?
Źródło
3. Na początku miał się nazywać Winter, ale dziadek nie mógł zapamiętać i chciał go nazwać Dżambo (poprzedni pies babci i dziadka nazywał się Dżamba [*]), więc połączyłam te dwa imiona i wyszło Jumper. Czasami się zdarza, że dziadek zamiast Jumper pisze Dżamper.  😀
To właśnie Dżamba 😡

4. Jumper to tak naprawdę nie jest mój pies. Należy on do moich dziadków ponieważ mój tata ma bardzo silną alergię na sierść. 😢
Źródło
5. Może przez ten punkt opuścicie tego bloga na zawsze, ale muszę to wreszcie napisać.
Jumper mieszka na działce od babci i dziadka. Ma tam kojec (w którym nie jest zamykany), dużą i ocieploną budę, wieeeelki teren do biegania, częste spacery. Codziennie jest tam wielu klientów (mój dziadek jest kowalem artystycznym), z którymi Jumper może się widzieć. Staram się bywać tam codziennie, ale z tak małą ilością czasu jaką posiadam jest to czasami trudne.
 
Stoję około w połowie działki
 6.Jumpero jak był mały to zjadał wszystko co spotkał na drodze. Od chusteczek przez gumy, a nawet szyszki. Jakie były tego skutki tutaj. Udało nam się to opanować.

Źródło
7. Jumper spędził jeden dzień w schronisku. O tym jak to się stało możecie przeczytać tutaj.
8. Kiedyś pieseł nie lubił żadnych zabawek, a teraz szaleje na widok piłki czy szarpaka! :)


9. Jumpero potrafi podczas przejścia 10m 7 razy podnieść nogę i obsikać jakieś słupki. Jest to BARDZO denerwujące! Może ktoś z Was wie jak temu zarazić?


10. Jumper jak usłyszy słowo "Idziemy!" to biegnie prosto do furtki i zachowuje się tak:

11. Piecho zawsze na spacerach ciągnie do osób które mi się nie podobają np. pijanych mężczyzn

Źródło
12. Jest bardzo zazdrosny o swoje rzeczy. Kiedy przyjeżdżał do niego Goldi to zawsze musiał ich ktoś pilnować ponieważ mogli się na siebie rzucić o byle patyk. 😑

13. Przywiozłam kiedyś Jumperowi "Kulę smakulę". Swój żywot skończyła po jednym dniu!


14. Jumper nie znosi jednego z pracowników dziadka. Potrafi go nawet ugryźć!
Źródło

15. Uwielbia liście. Tak, Jumpero po prostu KOCHA liście. Jesień i zima to jego ulubione pory roku.

16.Jego nos ma bardzo śmieszny kolor. Kiedyś był różowy, a teraz w brązowo-różowe paski. 🐽 🐽 🐽




17. Jumper za każdym razem na śniegu zachowuje się bardzo śmiesznie: tarza się go zjada. 😀

18. Kocha jeździć autem. Kiedyś był nawet w stanie wskoczyć na siedzenie jednemu z klientów i chciał jechać z nim. Na szczęście ten mężczyzna miał poczucie humoru.

19. Jumper ma kilka wad genetycznych. Jedną z nich "opętane" są jego oczy.

20. Pieso trafił do nas w bardzo dziwnych okolicznościach, a mianowicie został podrzucony do auta kolegi  mojej babci. WIĘCEJ O TYM 
Źródło
Mam nadzieję, że post Wam się podobał i nie zniechęciliście się do tego bloga i będziecie tu nadal wpadać. :)
Teraz postaram się przed Wami nie ukrywać takich rzeczy.

Pozdrawiamy


PS Zapraszamy na naszą stronkę na facebooku. :) 
PPS Jak Wam się podoba grafika (pierwsza)?

9 komentarzy:

  1. Co do 4 - szkoda, ze Jumper nie należy do Ciebie w 100%... ale to przecież nie problem, często ludzie mają alergie. Ważne, że możesz spędzać z nim dużo czasu ;)
    5 - jeśli ma zapewniona odpowiednia ilość spacerów, to nic złego! A kojec? Przydaje się, jeśli pies nie siedzi w nim 24h/ dobę, a u Ciebie tak nie jest.
    Bloga nie mam zamiaru opuszczać.
    Pozdrawiamy,
    D&T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się, że nie opuszczacie bloga. :)
      Pozdrawiamy Julia & Jumper

      Usuń
  2. Bardzo oryginalny post, jeszcze takiego nie widziałam :D
    Myślę, że zostanę tu dużej!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli będziesz miała ochotę: http://swiat-oczami-zafiry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post :D Wszystkie zdjęcia są fajnie połączone z podpunktami :D Zostajemy tu na dłużej! ^^
    Pozdrawiamy!
    owczarkoweperypetieelzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na post, może i ja stworzę coś podobnego na temat faktów. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł na post. Fadzior jak był młodym szczeniaczkiem to miał nos jak węgielek, a teraz jest strasznie różowy :D
    Pozdrawiamy! | Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak jak moje poprzedniczki myślę, że to bardzo fajny pomysł na post :) Może w przyszłości spróbuję napisać kilka ciekawostek o Vasiu. A co do 5 punktu-moim zdaniem to nic złego!

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ciekawa sprawa z tym, że Jumper nie mieszka z Tobą. Oczywiście nie uważam to za nic złego, pies podwórkowy też może być szczęśliwy i nie wątpię, że tak jest w Waszym przypadku.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Co sądzisz o nowym szablonie?

Szablon
Julia Julitta
Rudy Husky