piątek, 28 października 2016

Jumper ma rok



6 października mój szczenior zmienił się w dorosłego psa. Jeszcze niedawno był taki malutki. Pamiętam dokładnie jak przyszłam do domu i zobaczyłam tego kochanego psiaka. Możecie o tym przeczytać tutaj.


Jumperku:
To dzięki Tobie weszłam głębiej w świat kynologiczny.
To dzięki Tobie piszę tego bloga.
To dzięki Tobie zafascynowałam się fotografią.
To dzięki Tobie poznałam tylu wspaniałych ludzi.
To dzięki Tobie się nie załamuję.
To dzięki Tobie moje życie jest pełne wrażeń.
Tylko Ty wiesz co ja tak naprawdę czuję i zawsze potrafisz mnie pocieszyć.

Czasami jest ciężko, ale zawsze wychodzimy na prostą.

Mam nadzieję, że tak będzie jeszcze przez kilkanaście, kilkadziesiąt lat.

Dziękuję Ci za ten rok i życzę :
100lat,
wielu kości,
zabawek,
radości,
miłości
i żebyś zawsze był taki jaki jesteś (no może czasami trochę grzeczniejszy :).





Pozdrawiamy J&J

Zapraszamy do polubienia naszego facebooka. 😀

4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Jumpera. Wyrósł na pięknego psa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jumperek jest przepiękny! Jak najwięcej lat dla niego, dużo jedzenia, spacerów, zabawek i nadal takiej świetnej pańci! :D <3
    smallshaggy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest :) Widać, że to był dla niego szczęśliwy rok. Mnóstwo jeszcze lepszych lat przed wami :)

    ----
    http://sara-szkocka-ksiezniczka-collie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Co sądzisz o nowym szablonie?

Szablon
Julia Julitta
Rudy Husky